Rapunzel
Olaf, 2010 yapımı, Disney Animation'ın sevilen “Rapunzel” adlı animasyonun bu etkileyici ve yaratıcı yeniden anlatımında saçlarını salar ve hatta diğer önemli karakterlerin yanında Rapunzel'i de canlandırır. Hiç kimse, atılgan hırsız Flynn Rider yorumunda Olaf gibi için için yanmaz. Olaf, aynı zamanda Gothel Ana olarak da boy gösterir.
Olaf, 2010 yapımı, Walt Disney Animation Studios'un sevilen “Rapunzel” adlı animasyonun bu etkileyici ve yaratıcı yeniden anlatımında saçlarını salar ve hatta diğer önemli karakterlerin yanında Rapunzel'i de canlandırır. Hiç kimse, atılgan hırsız Flynn Rider yorumunda Olaf gibi için için yanmaz. Olaf, aynı zamanda Gothel Ana olarak da boy gösterir. Bolca aksiyon, bolca hayal ve sonunda gece gökyüzünde ışığı görmenizi sağlayacak bir fener gösterisi vardır.