Teneffüs Zili: 5. Sınıf
Çocuklar için yepyeni bir okul yılıdır ve çete büyük bir sevinçle beşinci sınıfa geçer. Ancak bazı hoş olmayan değişiklikleri fark ettiklerinde yolları kesilir. Pizza yok, oyun alanı yok, kişisel dolaplar yok! Daha da kötüsü, huysuz Bayan Finster'ın öğretmenleri olduğu ortaya çıkar. Bütün bunlar, çetenin inandığı şeyleri savunmanın ve sevdikleri okulu iyileştirmenin bir yolunu bulmaya kararlı olan TJ için çok fazladır. Beşinci sınıf, herkesin içindeki en iyiyi ortaya çıkarır, Bayan Finster ve Müdür Prickly'nin bile.