Tayland Mağara Kurtarması
Tayland'daki Tham Luang mağarasında tutsak kalan 12 çocuğun kurtarılışı, gelmiş geçmiş en tehlikeli mağara dalışı kurtarma görevi olarak tarihe geçti. Eşsiz erişimle Sular Çekilince, mağaranın içerisindeki ilk hassas üç boyutlu incelemeyi yapıyor. Bilgisayar grafikleri ile birlikte veriler, çocukların mağarada nasıl tutsak kaldıklarının ve kurtarılışlarının ilk net illüstrasyonunu sunuyor.