The Best Exotic Marigold Hotel
Judi Dench, Bill Nighy, Maggie Smith ve Tom Wilkinson, bu enerjik komedide Hindistan'da bir huzurevine taşınan ve yeni bir hayata başlayan İngiliz emeklileri canlandırıyorlar.
The Best Exotic Marigold Hotel,, emekliliklerini daha ucuz ve görünüşte egzotik Hindistan'a "dış kaynak sağlamaya" karar veren bir grup İngiliz emekliyi takip eder. Yakın zamanda restore edilmiş Marigold Hotel'in reklamlarıyla baştan çıkarılmış ve boş bir hayatın vizyonlarıyla desteklenmiş olarak, saraya eski benliğinin bir kabuğunu bulmaya gelirler. Yeni ortam hayal edilenden daha az lüks olsa da, geçmişin gitmesine izin verdiğinizde hayatın ve sevginin yeniden başlayabileceğini keşfederek, paylaşılan deneyimlerle sonsuza dek dönüştürülürler.