Sosyetik Gelin (Television) (2018)
Zengin bir ailenin şımarık ve tek çocuğu olan Selin, istemediği bir evliliğe sürüklenir ancak düğün günü kaçmayı başarır. Otobüse binip Ege’ye doğru yol alırken, akrabalarının yanına zorla gönderildiğini öğrendiği Asiye ile tanışır ve birbirlerinin yerine geçmeyi teklif eder. “Sosyetik Gelin”de 20’li yaşlarındaki Selin’in evlilikten kaçarken başına gelen maceralarına tanık olacaksınız.