Jess ve ekip, destansı bir Sevgililer Günü bar turuna çıkarlar.
Mahallede yeni bir bar açılınca Nick'in destansı Sevgililer Günü bar turu için yapbozun son parçası tamamlanır. Bu arada, Jess ve Ryan sarhoş bir şekilde geleceklerini düşünürler, Koç yeni bir kadınla tekrar tekrar tanışır ve Schmidt siyaset dünyasına uyum sağlamaya çalışır.