GAAudio DescriptionsClosed Captions
Amber, Sofia'nın tılsımını aldığında, kötü prenses Ivy çağırılır ve onu lanetler. Amber, Sofia ile Rapunzel'in yardımıyla, Ivy'yi durdurmak ve laneti bozmak için bir yolculuğa çıkar.