Cody hayatında ilk kez ödevini yapmamıştır.
Cody bir ödev yapmayı unutur ve bu yüzden Bayan Tutweiller'e yalan söyler. Yalanı kartopu gibi büyüyerek kontrolden çıkar ve tekne çapında bir paniğe, hayalî bir timsah avına ve Marcus'un yardım etme şansına sahip olmasına neden olur. Bu arada, geminin danışmanı, Zack ve Moseby'nin birbirlerine hoşgörü ve anlayış göstermelerini sağlamak için alışılmadık bir egzersiz ayarlar.