Neeku'nun tam da yardıma ihtiyacı olduğu zaman, yardım edebilecek birini bulur.
Kaz ve Neeku Nena'yı bulur. Nena, İlk Düzen saldırısından çok zar zor kurtulabilmiş bir Nikto mühendisidir ve onlara yardım eder.