Gözcü
Yerel bir futbol kahramanının eşi ters giden bir soygunda vurulunca, Will basit gibi görünen bu olayı hızla çözmeye kararlıdır; Angie ve Ormewood ise yerel bir emlakçının cinayetini araştırır.