The Revenant
Leonardo DiCaprio ve Tom Hardy, Alejandro G. Iñárritu'nun Amerika'nın keşfedilmemiş vahşi doğasında geçen, gerçek olaylardan esinlenen, içgüdüsel, destansı hayatta kalma ve ihanet hikâyesinde başrolde.
Leonardo DiCaprio, yazar-yönetmen Alejandro G. Iñárritu'nun gerçek olaylardan esinlenen ve büyük beğeni toplayan bu epik macerasında başrolde. Hugh Glass (DiCaprio), Amerika'nın vahşi doğasında bir av gezisindeyken bir ayının saldırısına uğrar ve ölüme terk edilir. Sırdaşının (Tom Hardy) hayal bile edemeyeceği kederine ve ihanetine rağmen Glass, yaşamak için amansız bir kışla mücadele etmek zorundadır.