Kaya
Bree, ekip üyelerini önem sırasına göre sıralayan bir liste olan "Elite Force Breakdown" yüzünden hayal kırıklığına uğrar. Kahramanlar Hastanesi'nden çok daha güçlü Arcturion uzay kayası yeniden ortaya çıkar.