Tebessüm
Carrie'yi elektroterapi almaya yönlendiren dramatik olaylardan aylar sonra, eski CIA vaka görevlisi ailesinin banliyösündeki evinde huzurlu bir ortam bulmuştur. Ancak eski hayatından bir bağlantısının ortaya çıkması, Carrie'nin akıl sağlığını toparlama çabalarını tehlikeye atacaktır.Bu arada çiçeği burnunda Kongre üyesi Nick Brody, Amerikan dış politikasını etkilemeye yönelik şiddeti dışlayan yaklaşımının Abu Nazir'in pek hoşuna gitmediğini keşfeder.Dana hayati bir sırrın açığa çıkmasına neden olur.