Hindi Avı
Cheryl ve misafirleri sabırsızlıkla Şükran Günü yemeğine başlamak için beklerken Jim bovlinge kafayı takmış durumdadır.
Cheryl büyük bir Şükran Günü yemeği hazırlar ama Andy ve Jim yemekten önce bovling turnuvasına gider. Ardından Jim eve gitmeden önce futbol turnuvasını izlemek istediğine karar verir, Cheryl ve misafirlerini akşam yemeği için bekletir.