Yanlış Şey
Mars’a gitmek için hazırlanan bir astronot bir Mars simülasyonunun içinde gizemli şekilde öldürülünce, Castle ve Beckett bunu araştırmak için uzay kıyafetleri giyerler.
Mars’a gitmek için hazırlanan bir astronot bir Mars simülasyonunun içinde gizemli şekilde öldürülünce, Castle ve Beckett bunu araştırmak için uzay kıyafetleri giyerler. Fakat kilitli simülasyonun içindeki kimsenin cinayeti işlemiş olamayacağını ve dışarıdan kimsenin içeri giremeyeceğini keşfettiklerinde dava şok edici bir hal alır.