Hırsız
Mike Tyson, tek kişilik gösterisinin perspektifinden, henüz 13 yaşındayken sicilinde 37 tutuklama bulunan Brownsville, New York'taki çocukluğunu yansıtırken "Ben kimim?" sorusunu sorar.