İnce Buz
Beklenmedik kutup hava dalgası ve buz fırtınası Austin'de kargaşaya neden olmaya devam ederken Tommy, T.K. ve Gillian, donmuş bir gölete düşen genç bir çocuğu kurtarmak için harekete geçer. Judd ve Mateo, kapana kısılmış Paul'a yardım etmek için çılgınca çalışır ve Owen, karlı dağlık alanda bıçaklanıp ölüme terk edilen bir adamı kurtarmak için büyük çaba gösterir.