Zaman Aşımı
Son derece rekabetçi Beacon Akademisi'ndeki yerini garantilemek isteyen Filthy, okulun en saygın oyuncularından birinin Cuma geceleri takıldıkları yer olan Wheel House buz pateni pistine davetini kabul eder. Kıskanç J.B., Beacon'ları Alexis'e asıldığında soğukkanlılığını kaybeder. Filthy, kardeşinin intikamını almak için olaya müdahale eder ve bu da herkesin önünde çirkin bir tartışmaya yol açar.
Son derece rekabetçi Beacon Akademisi'ndeki yerini garantilemek isteyen Filthy, akademinin en saygın oyuncularından birinin Cuma geceleri takıldıkları yer olan Wheel House buz pateni pistine davetini kabul eder. Filthy ve ekibi, Beacon'ın havalı çevresine tanık olmak için can atmaktadır. Ancak kıskanç J.B., Filthy'nin kahramanı olan Beacon'daki ev sahipleri Alexis'e olan ilgisini belli edince hışımla oradan uzaklaşır. Filthy kardeşiyle arasını düzeltmek için araya girer... bu da çirkin bir halk kavgasına yol açar. Bu arada, Chuck ve Crystal şehirde romantik bir yıldönümü randevusunda yeniden bir araya gelirler.