Sean Connery, Kraliçe Victoria'nın gizli bir görev için zamanın en büyük suç efsanelerinden bazılarını bir araya getirdiği, geçen yüzyılın başında geçen bu aksiyon macerasında başrolde.
Bu göz kamaştırıcı aksiyon-macera filminde, "Fantom" olarak bilinen maskeli bir deli, küresel Armageddon'u başlatmakla tehdit eder. Kraliçe Victoria tarafından görevlendirilen maceraperest Allan Quatermain (Sean Connery), bir avcı, bir bilim adamı, bir vampir, bir görünmez adam, bir ölümsüz, bir casus ve bir canavardan oluşan eşsiz süper kahraman ekibini, en korkulu düşmanlarını yok etmek umuduyla komuta etmek için devreye girer.