Tolkien, okuldaki bir grup dışlanmış arkadaş arasında dostluk, aşk ve sanatsal ilham bulduğu yetim yazarın ergenlik yıllarını araştırır.
Tolkien, okuldaki bir grup dışlanmış arkadaş arasında dostluk, aşk ve sanatsal ilham bulduğu yetim yazarın ergenlik yıllarını araştırır. Bu, onu "arkadaşlığı" parçalamakla tehdit eden Birinci Dünya Savaşı'nın patlak vermesine götürür. Tüm bu deneyimler, Tolkien'e ünlü Orta Dünya romanlarını yazması için ilham verecekti.