Glass Houses
Tüm Walker ailesi korkunç bir hafta sonu tatiline gittiğinde, gerilimler yükselir ve sırlar açıklanır.
Üçüncü sezonun ilk bölümünde, Kevin patronunun Laguna Plajı’ndaki yazlığının anahtarlarını alır ve tüm aile ona hafta sonu için katılır. Ancak hafta sonu boyunca, tüm sırlar ortaya çıkar – uzun zamandır kayıp olan bir kardeşle ilgili açıklamalar; Rebecca ve Justin’in romantik ilişkisi ve Tommy’nin Kevin’i Ojai Gıda avukatlığından çıkarmak istemesi gibi.