Trap Jazz
Trap Jazz, her biri dünyanın en iyi Pop ve Hip-Hop sanatçılarından bazılarıyla çalışarak müzik endüstrisinde saygı gören, Atlanta'dan klasik caz eğitimi almış üç yakın arkadaşı konu alır. Trap Jazz, sanatçıların konfor alanlarını geride bırakarak spot ışıklarına adım attıkları belirsiz bir yolculuğa çıkmalarını anlatır.
Trap Jazz, her biri dünyanın en iyi Pop ve Hip-Hop sanatçılarından bazılarıyla çalışarak müzik endüstrisinde saygı gören, Atlanta'dan klasik caz eğitimi almış üç yakın arkadaşı konu alır. Trap Jazz, sanatçıların konfor alanlarını geride bırakıp destekleyici gölgelerden çıkıp spot ışıklarına doğru belirsiz bir yolculuğa çıkmalarını anlatır. Yol boyunca, her birini ve bir araya getirmeye çalıştıkları iki türü neyin şekillendirdiğini kronikleştiriyoruz.