Gerçek Renkler
Sınır dışı edilmekle karşı karşıya kalan yasadışı bir göçmen, çocuğunun ABD vatandaşı olması için hamile kalmaya çalışır; Violet ve Cooper, cinsiyet kimliği bozukluğu olan bir çocukla çalışır; Violet, Pete ile terapiye devam etmek ister.
Addison, Pete ve ekip, çocuğunun ABD vatandaşı olması için hamileliğini kendi kendine teşvik eden, sınır dışı edilmekle karşı karşıya kalan yasadışı bir göçmeni tedavi eder; Cooper ve Violet, cinsiyet kimliği bozukluğu olan genç bir kızla çalışır; Violet, tekrar çıkmaya başlamadan önce Pete ile terapiye devam etmek ister.