Gelmiş Geçmiş En Büyük Aşk
İskoçya'dan yeni gelen yakışıklı İngilizce öğretmeni tüm kızların kalbini pır pır ettirir. Herkes öğretmenin dikkatini çekmek için yarışırken Lizzie; Miranda, Kate ve Veruca ile kıyasıya rekabet eder.