Dans Etmen Yasak Tatlım
Nakil işe yarar, Rose eve dönecektir. Ancak Marion onun eve bir zorba olarak dönmesini beklemez. Evde mutlu olamayan Marion, Louis'le görüşür, gerçeklikten tek kaçışı budur. Stéphane'ın iş rutini de pek iyi değildir. Pascal artık ailesinin yaşadıklarını konuşmak ister gibidir. Marion'un yorulduğunu gören Claire, yeğenlerini iki günlüğüne almayı önerir ama hafta sonu beklenmedik bir gelişme olur.
Nakil işe yarar ve Rose nihayet eve dönebilecektir. Ancak Marion onun eve bir zorba olarak dönmesini beklememektedir. Evde mutlu olamayan Marion yine Louis'yle görüşür, gerçeklikten tek kaçışı budur. Stéphane'ın iş rutini de pek iyi değildir. Her konuda susan Pascal artık ailesinin yaşadıklarını konuşmak ister gibidir. Vincent havalimanında Alice'e rastlar ve ondan epey hoşlandığını fark eder. Marion'un çok yorulduğunu fark eden Claire, yeğenlerini hafta sonu için almayı önerir. Rose'un reçetelerine, annesinin sözlerine ve erkek kardeşinin ahmaklıklarına rağmen Caroline güçlü kalır ama hafta sonu beklenmedik bir gelişme olur.