Tyler The Creator / Kalıpları Kırmak
Tyler, The Creator hip-hop'ın bir efsanesi ve bu tarzın en önemli seslerinden biri. Müziği övgüler topladı ama bir sanatçı olarak arkasındaki asıl güç kişiliği. Sürekli olarak rapçi olmanın ne anlama geldiğine ve nasıl göründüğüne meydan okuyor ve hip-hop'ın bekçilerinden gelen tepkilerle savaşıyor. Ama hiç kabul görecek mi?