Üç Adam ve Bir Küçük Hanım
Üç umursamaz bekarın sevgi dolu babalara dönüştüğü bu komik devam filminde, şakalar eskisinden daha cüretkar. Üçlü, 5 yaşındaki Mary’yi büyütmeye devam ederken, annesi Sylvia’nın başka planları vardır: Evlenip, Mary’yi yanında İngiltere’ye götürmek. Fakat eski babalar, küçük kızları olmadan hayatın ne kadar boş olacağını çabucak fark ettiklerinde, onu geri kazanma çabalarında sınırları zorlarlar.
Umursamaz üç bekarın (Tom Selleck, Steve Guttenberg ve Ted Danson) sevgi dolu babalara dönüştüğü eğlence cümbüşü, Üç Adam ve Bir Bebek’te izleyicileri eğlendirmişti. Bu üç yakışıklı geri döndü ve şimdilerde afacan 5 yaşındaki Mary’yi büyütmeye devam ediyorlar. Mary’nin annesi Sylvia bir evlilik teklifini kabul edene ve İngiltere’ye taşınıp Mary’yi yanında götürene kadar her şey yolundadır. Çok geçmeden eski babalar hayatın küçük kızları olmadan ne kadar boş olduğunu anlarlar ve Mary ve Sylvia’yı geri kazanmaya çalışırken İngiltere’ye – ve aşırı sınırlara – giderler.