Yuvadaki Parmak
Booth’un oğlu Parker, Booth ile oynadığı sırada bir kuş yuvasında koparılmış bir ceset parmağı bulunca ekip, cesedin kalan kısmını bulmak için soruşturma başlatır. Cesedi, Jefferson Memorial Park’ında tespit ederler ve daha sonrasında bu ölümün, kaza olmadığı ortaya çıkar.
Booth’un oğlu Parker, Booth ile oynadığı sırada bir kuş yuvasında koparılmış bir ceset parmağı bulunca ekip, cesedin kalan kısmını bulmak için soruşturma başlatır. Cesedi, Jefferson Memorial Park’ına yerleştirirler ve daha sonrasında bu ölümün, kaza olmadığı ortaya çıkar. Laboratuvardaki yeni, orta yaşlı bir öğrencinin yardımı ile ekip, kurbanın bölgede çalışan bir veteriner olduğu kanısına varır. Söz konusu veterinerin kumar eğilimi, birtakım şüphelileri olaya dahil eder. Kurbanın ölümcül yaralarının bir köpek tarafından oluşturulduğu ortaya çıkınca ekip, yasadışı bir köpek dövüşü ringini ortaya çıkarır ve köpek dişlerine ait kanıtı katil köpek ve sahibi ile birleştirmek için Cesar Millan’ın yardımına başvurur. Bu sırada Booth, parmağı bulan oğlunun bu sebeple travma yaşadığını düşündüğü için Sweets’ten oğlu üzerinde psikanaliz uygulamasını ister ve Sweets, laboratuvardaki davranışları konusunda Hodgins ile yüzleşir.