Gerçek Olmalı
Owen, Callie'yi yeni bir projeye başlaması için cesaretlendirir. Jo, Meredith'in Alex ile olan ilişkisini kıskanır.
Owen, robotik uzuv laboratuvarında onlara yardım edeceğini umarak, Callie'yi Gaziler Hastanesi hastalarıyla tanıştırır. Jo, Alex ile Meredith'in arkadaşlığını kıskanır ve Maggie, Richard'a güvenip sır vermeye devam eder. Bu arada, Alex ve Bailey kurulun karşısına çıkmaya hazırlanır.