GAAudio DescriptionsClosed Captions
Tekrar sahneye çıkmak için can atan Austin, kimliğini gizleyerek bir karaoke kulübünde şarkı söylemeye başlar. Ally, sahne korkusu olan bir öğrenciye danışmanlık yapar.