Affedilmeyen
David ve Mary Margaret, Cruella ve Ursula'nın kasabaya çoktan unutulduğunu sandıkları bir sırrı ortaya çıkarabilecek bir nedenle geldiğinden şüphelenir.
David ve Mary Margaret, Cruella ve Ursula'nın kasabaya çoktan unutulduğunu sandıkları bir sırrı ortaya çıkarabilecek bir nedenle geldiğinden şüphelenir. Emma kendi soruşturmasını başlatır ama ailesinin ve arkadaşlarının bir şeyler gizlediği hissine kapılır. Regina ve Henry, Yazar'ı bulmalarına yardım etmesi için Pinocchio'nun bir şeyler hatırlayabileceği umuduyla Marco'ya başvurur. Bu sırada Masal Diyarı'nda, Pamuk Prenses ve Yakışıklı Prens Karanlığın Kraliçeleri ile karşılaşır.