Valkyrie
İlk kez Thor: Ragnarok'ta karşımıza çıkan Valkyrie, diğer savaşçıları yakalayıp satan, dayanıklı bir "Scrapper"dır. Ama çok geçmeden Valkyrie'nin Asgard için savaşan yeminli bir özel savaşçı kuvvetinde yer aldığı ortaya çıkar. Valkyrie eski yurdunun tekrardan kötülerin tehdidi altında olduğunu görünce, asil savaşçı yeniden doğar ve sonunda Yeni Asgard'ın kralı olur.
İlk kez Thor: Ragnarok'ta karşımıza çıkan Valkyrie, diğer savaşçıları yakalayıp satan dayanıklı bir "Scrapper"dır. Ama çok geçmeden Valkyrie'nin Thor gibi bir Asgardlı olduğu ve Odin'in tahtını korumak için savaşan yeminli bir özel savaşçı kuvvetinde yer aldığı ortaya çıkar. Uzun zaman önce Valkyrie, Thor'un kardeşi olan Ölüm Tanrıçası Hela'ya karşı ağır bir yenilgi alır ve Asgard'ı terk eder. Sonrasında Valkyrie, Hela'nın halkını ve eski yurdunu yeniden mahvetmeye geldiğini öğrenir ve asil savaşçı yeniden doğar: Asgard'ı kötülüğün ve zorbalığın elinden kurtarmaya hazırdır. LEGENDS, Valkyrie'nin bu heyecan verici hayatını yeniden anlatır: Thanos'u yenmek için Avengers ile birlikte savaşmaktan, Yeni Asgard'ın kralı olmaya kadar.