Aile Kavgasından Devlet İşlerine
Vincent’in beslenmesi haber vermeden kesilir, aile şok olur. Bazı aile fertleri bu karara karşı çıkıp Fransa’nın en gaddar avukatlarıyla bir hukuk savaşı başlatır. Durumu çözemeyen mahkemeler, davayı Fransa’nın en üst adli makamına taşır. Kanun tehlikededir ve Vincent’in davası ülkede bulunan 1.700 ağır beyin hasarlı insanı yakından etkileyebilir.