Satılanlar
Tommy, bir diyaliz hastası ve bir parfüm fabrikasındaki acil durumlarla uğraşırken, eski işvereni olan özel yüklenici Paragon Medics'e karşı paramedik ekibine gider. Bu arada Owen, bir bağış gecesinde tanıştığı güzel bir kadınla iyi anlaşır.