Brody kendini yeniden tutuklu hâlde bulur ama bu sefer Amerikan topraklarında.
Brody kendini yeniden tutuklu hâlde bulur ama bu sefer Amerikan topraklarında.Bu arada Carrie otelde verdiği acele karar sonrasında kendisini ikinci planda bulur; Estes de Jessica'yı peşlerinden uzak tutmak için izlerini temizlemekle meşguldür. Dana'nın Finn ile ilişkisi eğlence olmaktan çıkıp ölümcül derecede ciddileşir.