Yol Gezintisi
Grey Sloan Memorial'da hekim sıkıntısının etkileri görülmeye başlayınca tansiyon yükselir; Meredith, Zola ile evde hasta bir şekilde gün geçirdiğinden işten uzak kalmaya çalışır; hastaneye beklenmedik bir ziyaretçi gelir.