Kışın İntikamı
Thord ve Andrzej Norveç kışıyla baş edemeyince işler tersine döner ve kurtarılmaya muhtaç hale gelirler.
Büyük bir süpermarket kamyonu E6'da kaza yapınca, Jo Roger eski arkadaşı ve eski çalışanı Roger'ı geri dönüş yapmak için görevlendirir. Güney dağlarında, Thord ve Andrzej kurtarılmaya muhtaç olmanın nasıl bir şey olduğunu, iki görevlerinin daha da kötüye gitmesiyle öğrenirler.