Yabani Koşu
Biraz yalnız kalmaya ihtiyacı olan Ylva, ormana koşar ve Vargir ile karşılaşır. Onu Garrick'in keçisini kaçırması için kandırır. Skool'dan dışlanma riskini göze alarak arkadaşlarının yardımına ihtiyaç duyacaktır.
Vahşi doğada büyüyen Ylva hala 'uygarlık' taki yaşama uyum sağlıyordur. Sinew'in yeni Diplomasi derslerine uyum sağlamadığını düşünür. Biraz yalnız kalmaya ihtiyacı olduğu için ormana kaçar ve genç ve çekici bir kaçak olan Vargir ile karşılaşır. Arkadaşlığını 'vahşi çocuk' dostluğuna terfi ettirmekte hızlıdır. Ama o, Garrick'in en sevdiği keçisi Nanna'yı kaçırmasına yardım etmesi için onu kandırmaya çalışan bir düzenbaz ve dolandırıcıdır. Garrick, Eira'nın Ylva'yı derhal kovmasını ister, ancak Erik ve Arni'ye onu geri getirip adını temize çıkarmaları için bir şans verilir.