Walking with Dinosaurs: The Movie
John Leguizamo ve Justin Long’un devasa ses yetenekleri sizi, sürüye liderlik etmek için cesaretini toplaması gereken Patchi adında genç bir dinozor hakkında heyecan verici bir maceraya götürüyor.
John Leguizamo (Buz Devri) ve Justin Long’un (Alvin ve Sincaplar) devasa seslendirme yetenekleri sizi tüm ailenin keyif alacağı heyecan verici bir tarih öncesi maceraya götürüyor! Dinozorların dünyaya hükmettiği bir dönemde, aralarından en küçüğü olan Patchi adlı oyuncu bir Pachyrhinosaurus, sürünün lideri ve çağların kahramanı olmak için cesaretini toplamak zorundadır.