Ormana Hoş Geldiniz
Latin Amerika'nın yağmur ormanında, yumurtalarından yeni çıkmış arı orkidesi ve yaprak kesen karınca, şaşırtıcı bir dünyaya adım atıyor. Dünya'da en çok böcek burada var ve her biri önemli bir rol oynuyor. Bu acemi ikili, bir an önce nasıl uyum sağlayacaklarını keşfetmeli ve işteki ilk günlerinde hayatta kalmayı başarmalı.