Şimdi Değilse Ne Zaman?
Doğum yapan bir annenin şikayetleri göz ardı edilince Devon endişeye kapılır ve Bell'i radikal önlemler almaya zorlar. Conrad, Jessie'nin kötüye giden durumu hakkındaki haberi Nic'e vermek durumunda kalır. Bu sırada Raptor, Mina ve Kit bir anne-oğlun acil servise korkutucu sakatlıklarla girmesiyle hemen işe koyulurlar.