Fool Me Once...
Bir kutup kaşifinin gizemli ölümü Castle ve Bennett'ı CIA'e kadar götürür; Castle katilin dedektifleri kandırmayı başardığını düşünmektedir.
Bir kutup kaşifi çıktığı bir keşif gezisi sırasında öldürülünce, bunu saran gizem perdesi Castle ve Beckett'ı Park Avenue'nun çatı katlarından CIA koridorlarına sürükleyecektir. Ancak Castle'ın bu tempoya olan keyifli bakışı, katilin onları aldattığını fark etmesiyle ortadan kaybolacaktır.