Willow
Genç Willow Ufgood terk edilmiş bir kız çocuğu bulduğunda, kaderinin kötü Kraliçe Bavmorda'nın saltanatına son vermek olduğunu öğrenir. Willow, çocuğu korumak için, haydut bir kılıç ustası ile birlik olmalı ve iyiyle kötünün nihai savaşında karanlığın güçlerini yenmelidir.