Ayrı Dünyalar (Bölüm 1)
Örümcek-Adam iki baş düşmanı Venom ve Carnage'ı, John Jameson'ın uzay gemisini kaçırırken yakalar. Uzay gemisi gizemli gezegen Karşı-Dünya'ya yolculuk etmektedir. Onları durdurmayı başaramaz ve iki sembiyot kötü adam Jameson'la Karşı-Dünya'ya giderler. Gemi kaza yapar ve Jameson'ın öldüğü düşünülür. Halk Jameson'ın ölümünden Örümcek-Adam'ı sorumlu tutar. Örümcek-Adam ölmüş taklidi yaparak altı ay boyunca gözlerden uzak yaşar. Sonra Reed Richards'tan yeni bir nano teknoloji kostüm edinerek yeniden Karşı-Dünya'ya gider.