X-Men: Apocalypse
Evrendeki en güçlü mutant olan Apocalypse, tüm insanlığı yok etmeye çalışır. Profesör X, insanlığı kurtarmak için, X-Men'e dünyanın kaderini belirleyecek bir hesaplaşmada öncülük eder.
Binlerce yıl sonra, dünyanın ilk ve en güçlü mutantı Apocalypse, insanlar tarafından yönetilen bir dünyaya uyanır. Dünyayı insanlıktan temizleme niyetiyle yeni bir dünya düzeni yaratmak için bir grup mutantı işe alır. İnsanlığı kurtarmak için umutsuz bir yarışta olan Profesör X, dünyanın kaderini belirleyecek - durdurulamaz bir düşmana karşı - destansı bir hesaplaşmada, genç X-Men'e liderlik eder.