Y2K
Dünyanın sonu yaklaşırken ve ilişkilerinin geleceği tehlikedeyken, Miguel ve Lindsay kendilerini, uğruna savaştıkları her şeyi çözme tehdidinde bulunan keskin seçimlerle karşı karşıya bulurlar.