Yeşil Saha
Dünyanın en büyük oyunu, yerel futbol kahramanları haline gelecek bir grup uyumsuz oyuncunun aksiyon dolu bu komedisiyle, Amerika'nın en küçük kasabasına geliyor. YEŞİL SAHA tüm ailenize kahkahalar attıracak! Elma, Teksas'ta ilginç hiçbir şey olmazdı. En azından İngiliz öğretmen Anna Montgomery (Olivia d'Abo) gelene kadar. Öğrencilerini motive etmeye kararlı Anna, bir futbol takımı kurmaya karar verir. Ve büyük şehir zorbalarının acımasız koçu Knights'ı yenebilmek için takıma koçluk yapmayı kabul eden formsuz şerif Tom Palmer'ın (Steve Guttenberg) yardımını ister. YEŞİL SAHA, takım oyuncusu olmanın ve sportmenliğin önemini öğretirken hem çocuklara hem ebeveynlere hitap ediyor!