Herkesin sakladığı bir şeyler vardır.
Conrad, gizemli bir kronik rahatsızlığı olan bir hasta adına aşırı agresif bir grup doktorla mücadele ederken aynı zamanda hastaneye habersiz gelen babasıyla da yüzleşmek zorundadır. Mina, mahallesinden neredeyse onu soyan genç bir adama yardım etme zahmetine girdiğinde, Nic ona yardım teklif eder ve Mina'nın kapalı kapılar ardında sakladığı bir sırrı keşfeder. Hastaneden uzaktayken Nic, Lily'e göz kulak olması için Devon'dan yardım ister. Bu, onu Dr. Lane'in amaçlarını sorgulayan inanılmaz bir bulguya götürür. Ayrıca Renata'nın başka bir hastaneden ünlü bir cerrahı kapma planları, Bell onunla aynı fikirde olmadığına karar verince durma noktasına gelir.