Zack ve Cody’nin Fim Gibi Yaşamı
Cody ve Zack'e bahar tatilinde ikizler arasındaki dinamikleri inceleyen yüksek teknolojili bir araştırma merkezi olan Gemini Project'e katılmaları için teklif gelir. Şaşırtıcı bir şekilde, kendilerini daha önce hiç olmadıkları şekilde birbirine bağlı bulurlar!
Cody (Cole Sprouse) ve Zack'e (Dylan Sprouse) bahar tatilinde ikizler arasındaki dinamikleri inceleyen yüksek teknoloji araştırma merkezi olan Gemini Project'e katılmaları için teklif gelir. Şaşırtıcı bir şekilde, kendilerini daha önce hiç olmadıkları şekilde birbirine bağlı bulurlar! İkizlerden biri bir duyu, düşünce veya duygu hissettiğinde, diğer ikiz de bunu hisseder. Bu yeni keşif, çocukların ilk kez aynı fikirde olmasına yardımcı olurken, onları hayal edebileceklerinden daha fazla tehlikeye sokar.