Kemerlerinizi Bağlayın ve Gidelim
Sezon finalinde Kourtney, Kris ve Khloé'yi San Diego'ya turneye götürür. Kim bir TV şovunda rol almanın getirdiği baskılarla mücadele ederken, aile Kourtney ve Travis'in bebeklerinin cinsiyetlerini açıklamak için organize ettiği etkinlikte bir araya gelir.